You push my limits way to far!

hallå bloggen! Jag vet att det har varit helt dött på min blogg sen i lördags men har knappt vart hemma, och när jag har varit hemma så har jag haft bråttom, så det förklarar saken. Men nu har jag iallafall lite tid för bloggen! Jag slutade praktiken som vanligt vid tolv ungefär, och efter det åkte jag upp till Federal och köpte en piercing och bytte för första gången, vart riktigt nöjd faktist :-) Nu sitter jag och pluggar lite och om ett tag kommer bebis hit. Så ska fortsätta och plugga nu mina vänner, jag skriver senare!

Just det, jag fick reda på att min pappa tydligen hade vart inne och läst min blogg, så HEJ PAPPA! :-)



Mina nya örhängen? vad tycker ni? visst är dom söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0