when it comes to this

hey bitches! Vet att jag sa igår att jag skulle uppdatera bra idag men så vart det visst inte, det har gått i ett hela dagen, direkt efter skolan åkte jag hem och fixa mig sen åkte jag ner till stan och mötte upp carro, och sen gick vi och käkade. Vid 7 drog vi till hockeyn och självklart vann vi med 3-2 så nu slipper vi åka ut. Nu sitter vi hemma hos carro och ska fixa med lite saker, och sen blir det att dra iväg någonstans, det är inte riktigt säkert vart det blir men sånt som märks. Blir nog ingen mer uppdatering just ikväll, men vi hörs imorgon igen, ha en bra kväll, puss ;)


jag ser helt sjuk ut på bilden, men den bjuder jag på, jag och carro :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0