Vilket smink föredrar du?


Det här läppstiftet älskar jag, fast lite mer rosa nyans ska det va,
jag har ett sånt från Face Stockholm och det räcker oerhört länge!



inte exakt det här jag använder, men ser nästan precis lika dan ut,
bara att min är "sun kissed" , och från Max Factor som på bilden!
Väldigt prisvärt puder och räcker i evigheter,
jag har haft mitt i ett år och den är snaaaart slut!
rekomenderar STARKT!!

Använder denna foundation! Också väldigt prisvärd och räcker länge!
Mascaran skiter jag i att nämna, den är inget märkvärdig men väldigt bra för mig och inte allt för dyr.

Jag tycker alla borde använda det sminket jag använder, jättebra smink och det blir fint, så vill ni vara lika snygg som jag så spring och köp dom här produkterna! haha kul att man kan ironi iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: becca

sv: tack :)

nae det gör inte ont, jag töjde ju en eller två mm i taget:) och då gör det bara ont lite när man trycker igenom den. men bara i några sek :)

2010-03-04 @ 16:55:19
URL: http://rebeccakohlmeier.blogg.se/
Postat av: märtaaaaa din bror

BRYYYYYYYYYYYYSH doo sejja huur mycket lepstefft kostar på FS? den där va VRÅÅÅÅÅÅl HETTT

2010-03-05 @ 23:22:39
URL: http://mertahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0