What you gonna do when it all comes out, When I really see you & what youre all about

hej bitches! Sitter i skolan nu helt ensam och lonely, började dagen klockan 9 med gympa och slutade 10. Och nu ska jag sitta här och vänta tills klockan halv ett då jag ska ha matte-coatch. Det är rätt segt vill jag lova. Men bara jag får det överstökat och sen ska jag hem och börja göra pasta sallad, för jag har beställt min favoriträtt ikväll, min speciella pastasallad med massa god grillad kyckling i ;) Så det blir att mumsa i sig det till kvällsmiddag, sen vet jag inte vad som händer ikväll. Sånt som märks senare.

Butterflies are free to fly, why do they fly away? Because they can

Kommentarer
Postat av: Carolina

& nu ska du träffa mig vid tre hih :) <3

2010-03-24 @ 13:21:36
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Carolina

sV:haha härmar dig vettu!;)<3

2010-03-24 @ 17:09:29
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0