Truth is the most precious thing we have

hej bloggen! Vet att jag inte uppdaterat något idag. Men det var första dagen i skolan på fyra veckor så hade lite att göra och sen var jag väldigt trött också. Hade även ett prov i dag på praktisk marknadsföring, och det gick nog toppen om jag känner mig själv rätt! Så nu ska jag plugga som en gris till naturkunskapen, och så kommer även bebis hit snart också. Och ikväll blir det att glo på hollywood fruar. Men ska plugga nu så skriver jag sen istället, puss på stjärten ;)

Jag skrev ju igår att jag inte hitta en låt jag ville höra, tro det eller ej men hittade den igår och den har gått på replay nu ett tag!



så där går det till när jag inte förstår ett shit ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: haha ne precis, jag va inte den skarpaste kniven i lådan så att säga ;)<3

2010-03-22 @ 19:48:14
URL: http://sofiemcarlsson.blogg.se/
Postat av: Anja - Mamma till Mathilda

va äre för linje du går ? :D

2010-03-23 @ 10:02:57
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0