god knows I ain't perfect, tell me who in the world is?

God morgon läsare! haha idag slog allt alltså, jag gick upp som vanligt och åkte ner till praktiken, jag hann vara där i 4 minuter tills chefen kommer och säger att jag kan få ledigt idag. Och det säger man ju inte nej till så jag stack som en avlöning, så nu ska jag plugga som en häst så jag får det klart och så har jag dan framför mig. Men som sagt, bäst att jag njuter av det här nu för på måndag börjar skolan igen, blääääää. Men som tur är går vi bara två veckor sen är det påsklov, i like it! aye plugga nu, hörs sen ♥

och fortsätt läsa min blogg som ni gör sötnosar, hade lite smått besöksrekord igår :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0