Tisdagen den andra mars

Idag var det säsongspremiär av Desperete Houswifes! Helt jävla underbart att det har börjat igen. Gud så jag har väntat, jag har tjatat nu en vecka till min pojkvän om att DH skulle börja idag. Börjar undra vem det är som är desperete här igentligen..;) Aja, kom även och tänka på min kära vän Sofie som är lika desperat av DH som jag är! Och när vi gick på högstadiet så brukade vi alltid diskutera programmet både innan och efter. Och det slog aldrig fel att sofie satt där bänkad hemma i min soffa med en påse gräddfils-chips och coca cola! Saknar dom tiderna faktist. Gud vad kul det var! I varje fall så är allt som det ska igen nu när det har börjat, i love it! ♥


Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:hahah ja jag älskar det!:D<3

2010-03-03 @ 07:45:02
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha åh dom tiderna :) Vi satt verkligen bänkade frsmför tv:n och smaska i oss massa gott! Får vi göra om :)<3

2010-03-03 @ 09:00:40
URL: http://mammasagernej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0