once you know what love is, you never let it end <3

Hjälp vilken dålig uppis jag har haft här! Inte likt mig! Men igår hade jag lite och stå i och mitt internet funkade inte på eftermiddagen då jag faktist tänkte blogga! Men älskling kom till mig igår och vi åt tacos hos min mamma, sen åkte vi till lambo och va med Albin&Carro. Och vi sov även där sen, det blev en nice kväll :-) Idag tog vi bussen till Federal för jag hade tänkt köpa mig en piercing, men självfallet så har dom ju stängt där på lördagar och söndagar, så det var bara att vända på klacken och åka in till stan igen, och där köpte jag present till Karin, för är bjuden på tjejmiddag där ikväll, mys! Hittade även två par vrålsnygga örhängen till mig själv (a) Nu ska jag käka lite tacos och sen ta det lite lugnt, vi hörs sen, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0