No I won't camouflage

hej bloggen! Nu är jag hemkommen från älskling, och det var exakt 19 timmar och 36 minuter sen jag skrev mitt senaste inlägg, visst är det hemskt? Jaja, nu är jag i varje fall tillbaka. Och ska bara sitta här och lyssna på lite musik nu och njuta av det underbara vårvädret vi har idag, känns som det var evigheter sen det vara såhär varmt i luften och man bara ser hur snön försvinner mer och mer. Funderar på att kanske dra av mig sminket och sätta mig i solen ett tag.

Mina planer för dagen är iallafall att älskling kommer hit vid fem och äter middag med min familj och efter det åker vi ner och går på hockey med carro&albin, så det blir hel nice. Och måste även säga att kvällen igår vart nice, helt sjukt. Men nu ska jag låta solen sunburn me, så vi hörs om ett litet tag gullungar. Njuuut av den underbara lördagen, för det ska jag, så puss ;)

Just det, det kommer komma bilder från igår, när carro har laddat upp dom!


Kommentarer
Postat av: carolina

sv:verkligen,som fan!:)<3

2010-03-21 @ 12:38:30
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0