my everlasting romance

Och ännu en kväll blev det sent igen, jag tänker alltid att jag ska gå och lägga mig skapligt för att vara pigg dagen därpå. Men det slår aldrig fel, varje kväll sitter jag här runt tolv snåret och ugglar. Jag borde sova för länge sen men var just inne och kikade på en gammal nogg min älskade bror hade för ett tag sen. Och jag säger då det, om det är nått jag vet helt säkert så är det att honom kommer jag älska livet ut, villkorlöst! Allt jag kämpar för gör jag för honom, jag vill alltid göra honom stolt över mig. Älskade bror :) ♥


Och jag säger godnatt för ikväll med några meningar jag tycker stämmer så otroligt bra, det här ska man leva efter. Det är word!
 

Love like its your dying day

Dont ever let love fade away

Laugh like death is a breath away

And breathe like you were born today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0