It's like my brain is wired up and there's a glitch in my system

tjaa bloggen! Vet inte riktigt vad som har hänt med mig, men jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera. För ett tag hade jag faktist nästan glömt bort er! Vet att det låter hemskt, men händer så mycket kul nu förtiden så jag glömmer helt. Men iallafall, åkte till skolan idag och gjorde ett case eftersom vi hade casedag, det var oerhört segt och vansinnigt trååååkigt. Men efter skolan drog jag direkt till lambo och nu är jag hos albin, med älskling och danell. Vi ska nog dra om ett litet tag. Men vi hörs nog mer imorgon, puss ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

mm lite alltför dålig uppdatering tycker jag allt :o jag öppnar min blogg igen haha!;)<3

2010-03-31 @ 16:41:03
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Carolina

sv:haha yees ;D

2010-03-31 @ 17:11:50
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0