It was not my lips you kissed, but my soul!

hej bloggen! Just nu gör jag faktist ingenting, har pluggat som en dåre idag, men det värsta är att det känns inte alls som jag får in något..men får nog det iallafall. Nu har jag ont i huvudet som vanligt, har haft ont i huvudet flera dagar i sträck nu, blir så trött på det. Men ska väl bara ta det lugnt nu och slå på en film jag har laddat hem.

Som ni kanske har märkt har jag ändrat lite grejer på min blogg. Textsnittet och färgen på rubrikerna är ändrade och sen har jag lagt till så jag kan göra mysiga smileys. Vad tycker ni om ändringarna? Vart det fint eller gillar ni det inte, kommentera gärna och säg vad ni tycker, jag vet inte riktigt än vad jag tycker. Men smileysarna är riktigt söta iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0