it feels so damn good

tjaaa bloggen! Idag är det söndag och jag är deprimerad till tusen. Jag har en hel del i skolan den här veckan och jag kommer knappt på min enorma fritid som jag alltid vill ha, och därför är jag nere och deppro idag. Men får försöka tänka positivt för det är ju ändå bara två veckor i skolan varav att jag är ledig sista veckan på fredagen. Och den 4 april sticker jag och älskling med min familj till Stöten så det längtar jag till som fan, så måste kämpa nu och tänka på att jag snart får flyga ner för backen i stöten ;)

Helgen har varit sjukt nice och det finns lite bilder också som kommer upp senare när jag har tid med det. Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: hahah men tilda jag jobbade ju stenhårt från 9 till 4 varje dag :P haha vad jobbade du 2 timmar? ;)

2010-03-21 @ 14:40:31
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha tilda alla är lediga på den fredagen det är långfredag :)<3

2010-03-21 @ 14:48:36
URL: http://sofiemcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0