Ain't nobody do it like us!

tjaa bloggen! Nu sitter jag i skolan och det är lite segt eftersom det är måndag. Och jag vet att jag har vart vansinnigt dålig på att uppdatera, har fått flera klagomål. Men har helt enkelt inte haft tid att sätta mig vid datorn, har bara gjort massor annat skoj i helgen istället. Men nu kommer bloggningen bli som vanligt igen nu i veckan. Ska iallafall va i skolan till 20 i 3 idag, då jag slutar, sen ska jag bara hem. Har inget plugg på hela veckan så det blir en helnice vecka, och på fredag är det ledigt, sen har vi en veckas lov :thumbup: Men nu ska jag ha lektion igen, vi hörs mer senare babes, puss ;)



OBS!! En vansinnigt oseriös bild! :bigeyes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0