a desperate call for a saviour,

Var ute och tog en promenix precis, och självklart fick teddypuffen följa med ut också, så jag var väl ute i cirka en och en halv timma, skönt att röra på sig och få frisk luft! Så nu när jag kom hem så har pappa pressat apelsinjuice åt mig, så ligger och smuttar på det, och ska slå på filmen notting hill nu, den har man ju sett ett antal gånger men den är lika bra varje gång, så vacker! Men säger godnatt för ikväll nu, för jag har en otrolig huvudvärk som aldrig vill släppa taget och den ska jag vila bort nu. Hörs imorgon bloggen, puss och godnatt ♥


bilden är inte tagen idag, och jag är inte seriös med texten hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0