27 mars

hello sunshines! igår efter hockeyn åkte jag,marcus,albin,carro och ogge till albins land och sov även över där. Nu är jag och älskling hemma hos honom och vi ska bara ta det lugnt här ett tag och äta middag med hans familj. Ikväll blir det iväg och va med albin, carro och ogge, som det ser ut just nu. Blir nog en helnice kväll idag med. Så tyvärr blir det nog inte så mycket uppis ikväll heller, tyvärr! Men ska försöka om jag får tillfälle ;) Annars hörs vi mer imorgon, ha en nice kväll :D

Finns fler bilder från kvällen och dagen, men har inte tid att ladda upp det nu, så kommer imorgon.


Jag och älskling igår :love:

Jag och carrruuu igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0