What the hell went wrong

hej sötnosar, sitter i skolan och har någon slags lektion med Jert, väldigt segt. Sov hos min älskling inatt och idag klockan 5 åker han till kläppen och kommer inte hem förens på söndag. Kommer sakna min snutt :* hihi! Idag slutar vi halv fem och bara tanken på det får mig att slockna direkt.

Jag har tänkt på en grej, vad tycker ni om min blogg blir lite av en musikblogg. Jag kommer till exempel lägga in dagens låt varje dag och tipsa er om massa ny musik och andra grejer inom musiken. Kul va ? ;) Jag börjar med det redan idag, så säg gärna vad ni tycker om det så jag får lite tips. puss ♥



Alicia Keys - try sleeping with a broken heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0