<3

hej alla fina, kom hem från skolan för ett tag sen, slutade sent i skolan idag. Så nu har jag ätit lite och haft lite tjejsnack med mamma eftersom att jag inte har träffat henne på cirkus 2 och en halv vecka. Nu ska jag ta det lite lugnt och sen plugga lite matte, senare ikväll ska jag kolla på robinson och bara ta det riktigt passivt. Känner mig helt utsliten i kroppen. Har hört att livet är som att varje dag är det som att man kämpar med att få upp en stor tung sten till toppen av ett berg och varje kvällen så ramlar den ner igen. Faktiskt ganska bra sagt tycker jag! Imorgon efter skolan ska jag och my gå och shoppa lite lätt :]

Och nu har min älskling åkt till kläppen. Jag saknar honom redan något enormt. Vill ha honom hos mig nu, han är min alldeles egna mysboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0