nattinatti

Hej babes, förlåt om jag var deppig förut och gjorde er på dåligt humör. Men nu har jag blivit sams med min pappa och jag har ätit och kollat på två ph avsnitt så nu mår jag bra igen, förutom att jag är väldigt trött och seg i huvudet. Ska alldeles strax krypa ner ordentligt och slumra. Väldigt skumma avsnitt av ph var det idag vill jag lova, folk åkte hit och dit och hej och hå.

Imorgon börjar jag klockan 9 och slutar 10. Vi har alltså en timmas gymnastik -_- känns väldigt värt att ens gå upp ur sängen imorgon. Nae nu känner jag hur jag håller på att trilla av pinnen så ska krypa ner nu. Sov gott ♥


I sängen med täcke och massa mysiga kuddar.

mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0