if you are gonna lie, make me believe it

Har ni någon gång kännt hur man känner sig så otroligt ledsen och livet kvittar? Precis så känner jag mig just nu. Just nu vill jag bara försvinna bort ifrån allting till en plats där allt är bra. Eller få allting att bli tyst och lugnt omkring mig. Livet är inte lätt alla gånger, och när det verkligen är svårt så känns det som att släpa på ett höghus. Käns som livet bara handlar om massa prestationer. Just nu orkar jag ingenting av det, jag orkar inte prestera något bra, jag orkar inte ha någon som alltid sätter betyg på hur bra man är på saker och ting. Jag orkar inte att det alltid finns någon som håller ögonen på mig, jag orkar inte att folk har förväntningar på mig. Jag vill bara leva som jag vill och inte ha alla människor som ska tycka och tänka och predika för mig. Det är mitt liv och ingen har rätt att säga hur jag ska va eller hur bra jag ska va på saker. Jag är inte perfekt, jag gör fel, och jag kan inte allt. PUSS ♥

Kanske är flummit att läsa, men har bara skrivit av mig lite. like it ot not


Kommentarer
Postat av: My

<3

2010-01-26 @ 22:31:10
URL: http://myytran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0