L-o-v-e's just another word I never learned to pronounce,



Kom hem för ett tag sen och nu ligger jag i sängen och håller på att trilla av pinnen känner jag, funderar på att duna en liten stund. Väntar på att pappa ska komma hem och se till att det blir någon mat för är så hungrig att jag håller på och avlida känner jag. Var på BIK BOK idag och kollade om det hade gått vägen med min praktikplats, men tydligen inte, var redan någon inbokad så det var bara att gå vidare. Frågade i prinsip alla affärer jag kunde komma på och alla svarade likadant " nej tyvärr vi har redan en praktikant " så till sist gick jag till young och där hade dom plats, tack och lov!

Om ni gillade musiktipsen och vill ha fler så är det bara att säga till. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0