You took my breath away <3

Så! nu har jag sovit en skvätt och vaknade även av att min älskling sa att han kommer till mig ikväll så det gjorde min kväll. Har kännt mig så trött och sentimental ( stavning ) idag! Vet inte riktigt varför jag har gjort det med vissa dagar är man lite så bara. Så ikväll blir det att gosa ner till det nya programmet vinterspelen som började igår och är tre dagar i streck, har ni missat det? isåfall säger jag bara, kolla femma ikväll klockan nio, ni kommer gilla det.

Tänkte ge er ett litet musik tips på en låt som jag hitta för ett tag sen, den är säkert ÿber gammal och sådär. Men för er som inte har hört den och gillar John Mayer, här har ni en riktig goding!! Och gillar ni den inte första gången, ge den en chans, ni kommer älska ;)




Den här bilden och den jag la in förut tog våran grupp i skolan när vi hade estetisk verksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0