yes im sure down deep inside <3

hej igen!
usch vad tråkig jag har vart idag på bloggen. Bara två inlägg som jag har skrivit vad jag har gjort och inget mer. Fy fan på mig! Nu ska jag i varje fall snart åka till Coop med tim och handla lite gott och sen ska jag hem och kolla på någon mysig film och bara ta det lugnt ikväll!

Tänkte visa lite vad för medel jag använer
när jag plattar mitt hår och vilken plattång jag använder osv..

Det här tar jag i håret direkt efter att jag har duschat, när håret är handdukstorkat, ungefär två klick..

Sen använder jag en plattång som heter "Vidal Sasson", den är väldigt bra och håret blir spikrakt!

och såhär blev mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Jazmina

whow tjejen det är gryyymt rakt! lottar du ut några produkter? har man i hela burken samtidigt då eller?

2010-02-24 @ 10:25:27
Postat av: tilda

Visst är det!!! håller på att svimma varje gång för det är så rakt! jaa jag lottar ut masser sånna där loreal produkter´! jaa man tar i hela burken och kanske en till burk och gnor in i hårbotten som fan sen lägger du även i en klick smör och loskar en gång i håret! blir AS glansigt och rakt. TILZA TIPSAR!!!!!!

2010-02-24 @ 10:44:48
URL: http://tilza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0