who needs a heart, when a heart can be broken?

tjaa bloggen!

Har varit glest här ett par dagar har jag märkt. Och till min ursäkt har jag att jag inte vart hemma och vart med älskling hela helgen! Men nu är jag hemma och ska snart springa bort till centrum med tim för att handla cashewnötter (stavning?) och cola! Sen blir det att slå på en nice film och bara ta det lugnt hela kvällen. Nu tre veckor framåt har jag praktik, huuuuuuuur nice är inte det på en skala? Och få slippa skolan på tre veckor.

Har ni något bra filmtips? ber er, kommentera eran favoritfilm! Vill ha lite tips. Här får ni iallafall ett riktigt bra filmtips av mig : Åter till cold mountain





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0