when you breath out, I breath in.

HEJ och HÅ vad dålig uppdatering det har varit här! Igår slutade jag så sent och hann inte med att blogga eftersom att jag inte tog med mig datorn till baby. Men nu är jag här igen och det kommer komma lite mysiga inlägg under kvällen. Förövrigt kan jag säga att jag har åkt till pappiraul nu och ska va här ett tag. Idag är jag väldigt trött och lite kinkig :-) skriver mer snart! Ska bara byta om till mjukiskläder och ta och sova en liten skvätt. puss ♥

Ser ut som - hej kom och hjälp mig men ingen kom! men det är nice ändå.


Kommentarer
Postat av: Mamma mu

Vackra underbara tösabit. Du är min lilla ängel<3

2010-02-10 @ 19:43:49
URL: http://tilza.blogg.se/
Postat av: sv

Tack älskade mamma! du är vacker! älskar dig <3

2010-02-10 @ 21:32:51
Postat av: sv

Tack älskade mamma! du är vacker! älskar dig <3

2010-02-10 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0