Vi är oslagbara!

Godmorgon bloggen! Förlåt för jag inte skrev mer igårkväll men allt vart som jag ville. Jag åkte till lambo och va med älskling, albin och carro och sen sov jag även hos albin. Var tvungen att gå upp skit tidigt idag för dom små tomtarna skulle nämligen åka till kläppen idag så jag földe med och skjutsa dom till ljungsbro och sen skjutsa albins mamma hem mig och sen däcka jag direkt och vaknade inte förens nu så därför jag vart lite off här på förmiddagen!

Men iallafall så ska jag och min bror snart fixa ordning oss och gå ner till mamma och laga middag, Hon sa att vi fick välja vad vi ville och laga så det ska bli gott. Och efter det ska jag träffa min underbara älsklings tjeja som jag jag har saknat så mycket. Och vi ska ha filmkväll och bara snacka skit! :-) Så vi hörs mer senare, puss ♥





Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv:Jag såg det! Sjukt snällt att du gjorde det!<3

2010-02-22 @ 17:57:29
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0