Lev dina drömmar <3

hej sweeties, vad har ni sysslat med ikväll? själv har jag vart hos cissi som bor i kvarteret bredvid och babblat skit. Vi satt i nästan två timmar och bara babbla och babbla om ni vet allt sånt som tjejer snackar om ;) Skönt och bara få prata av sig lite om skvaller och allt som tillkommer i livet.

Tidigare ikväll så märkte jag att mamma hade fått hem ett paket med massa fina smycken i. Det är smycken från en kvinna som gör dom själv. Så vi satte oss och kollade igenom dom lite och fick även lite fint av mamma. Fick ett fint halsband och ett armband och ett fint litet smycke man kan hänga i ett halsband eller i armband, och det är en rund ring och på den står det " lev din dröm " tycker det är så fint, det är mitt motto, som jag kommer leva efter! Har ni något motto ni lever efter? :)

Här kommer lite bilder som är taget under kvällen, puss ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0