SVAR PÅ KOMMENTAR!

Fick en kommentar från någon som presentera sig som " Min vän " och han/hon skrev " varför lägger du upp en bikini bild helt plötsligt " hahahah herregud !

Så jag tänkte svara min lilla vän på varför jag la upp en bikini bild, och eftersom att du säkert kollar min blogg så ser du säkert det här. Ska egentligen inte ens behöva svara på varför jag lägger ut en bikini bild, men eftersom att jag är snäll så gör jag det. Jag la ut en bikini bild för jag tyckte att bikinin var fin och för att jag vart sugen på sommaren. Hoppas du har fått svar nu och att du slipper sitta och bekymra dig så hejdlöst över varför jag la ut bilden ;) puss


Kommentarer
Postat av: Din Vän

Sommar är inom tempererat klimat en årstid som meteorologiskt definieras som månaderna juni, juli och augusti på norra halvklotet och december, januari och februari på södra halvklotet. Ur ett astronomiskt perspektiv inleds sommaren med sommarsolståndet omkring den 21 juni på norra halvklotet och omkring 21 december på södra halvklotet för att sedan avslutas då dag och natt är lika långa, på höstdagjämningen (omkring 21 september i norr och omkring 21 mars i söder). Norra halvklotets sommar infaller samtidigt med den södra halvklotets vinter och vice versa.

2010-02-09 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0