summer

Sitter och kollar på lite bikinisar såhär mitt i vintern, samtidigt som jag håller på att bli förkyld också. Men tänkte tipsa lite om vad jag tycker är riktigt snyggt. Ed Hardy bikinisarna är riktigt snygga, älskar dom! Dom flesta är ganska så vanlig form, men älskar märket och stilen den har. Själv köpte jag en riktigt snygg bikini på New Yourker i norrköping förra sommaren som man skulle kunna säga är ett plagiat på Ed hardy, men spela roll, den är riktigt läcker och kör på den i år igen!!

Syns nog jättedåligt men den sista bilden har jag den bikinin på mig. Ruskigt snygg! För er som vill ha ett närmare kik på min bikini så är det bara säga till så fixar jag det. Vem vet den kanske finns kvar på New Yorker i år igen ;)


Kommentarer
Postat av: Anja - Mamma till Mathilda

va fin din blogg blivit :D

2010-02-01 @ 21:07:11
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/
Postat av: tilda sv

Tack så mycket anja!! :) jag svarade här istället för visste inte vart jag annars skulle svara på kommentaren, du har lösen på bloggen :( hoppas du ser det här! :)

2010-02-01 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0