Shake the glitter of your clothes now

tjoho, har vart hemma ett tag nu och åt en jättegod lunch som mamma hade förberett och nu sitter jag och snackar med min galna vän amanda på msn. Funderar på att hoppa in i duschen strax och sen gå till ekholmen centrum och köpa mig en almenacka, fick mig ett ryck nyss att det kan vara skönt att ha en liten almenacka i väskan med sig hela tiden. Eftersom att jag är så lost och har knappt koll på något så kan det va skönt och ha en hjälpande hand som jag kan skriva upp saker i som är viktigt och så :] är det bara jag eller är ni också väldigt lost och snurriga i huvudet?

Som plus på den här söndagen har jag ont i min ena arm och ryggen också för att jag ramlade pladask på gatan i fredags. Jag är så smidig!!


Den länken som hänger på mitt armand var den jag fick av mammsen, " lev din dröm "



Kommentarer
Postat av: My

Haha det är tyvärr bara du som är så himla lost dygnet runt ;) <3

2010-02-07 @ 18:01:03
URL: http://myytran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0