See that look im my eyes, you take all of this from me and im still gon survive!

hej bitches, sitter i skolan nu, har vart lite rörigt nu på morgonen så har inte hunnit med att blogga. Var tvungen att styra upp lite, och nu är det ordnat. Sitter just nu och lyssnar på min favorit musik och tar det lugnt. Ska snart äta lite lunch också. Nu har vi bara en lektion kvar och sen ska jag hem och plugga lite och senare ikväll åker jag och lisa sis till skavsta och hämtar hem min älskade bror som kommer hem från skottland för gott nu typ, gilla!



Kommentarer
Postat av: Mamma mu

Älskar dej gumman<3

2010-02-15 @ 16:16:32
URL: http://tilza.blogg.se/
Postat av: sv till mamma

Älskar dig med mammsi :* <3

2010-02-15 @ 22:18:40
Postat av: Anonym

soo tilza-style!

2010-02-15 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0