Myskväll med mammsen!

hej bloggen, sitter just nu och kollar på Outsiders med mammsen och efter det ska vi kolla på spårlöst försvunnen också och jag har köpt mig en mini chips påse och en cola som jag ska mysa med till programmen! Förlåt för jag inte uppdaterade när jag kom hem men har haft lite att stå i. Nu börjar snart programmet igen så ska fixa lite innan. Skriver nog ett inlägg sen innan jag sussar, men om jag inte gör det så säger vi godnatt. puss ♥

En bild på en bikini jag testa förra sommaren, och JA jag vet att jag har BH:n under. men orkade inte ta av den när jag testa så inget snack om det nu ;)


Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan! ♥

Är du sugen på att shoppa loss, Riktigt B-I-L-L-I-G-T?!

Då har du kommit rätt.

I min bloppis har jag rea, varje dag ! Och jag säljer allt mellan himmel och jord.



Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*SMYCKEN

*MIDJESKÄRP

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)



Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-02-08 @ 21:32:14
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: Din vän

Varför lägger du upp en bikinibild sådär helt plötsligt?

2010-02-09 @ 00:22:01
Postat av: usch

äcklig kropp, borde du inte gå ner i vikt eller din mage är uppblåst som en ballong

2010-02-12 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0