Love conquers all!

Godmorgon sunshines! =D

Sitter här i skolan och känner mig helt trött och sliten i både kropp och sinne. Idag går vi till klockan fem och sen efter skolan ska jag dirr hem och plugga på mitt underbara engelska prov jag ska ha imorgon. Sen hinner jag väl inte göra något mer idag utan att plugga och sova så jag säger bara livet leker just den här veckan! Längtar något enormt till helgen då jag och min älskling ska åka med hans familj till öland och gå på dop =) Och sen är det lov hela nästa vecka så jag måste kämpa på dom sista dagarna nu och sen bara ha det underbart och ha kul!

När jag kom hem från skavsta igår tänkte jag skriva ett inlägg men självklrt funkade ju inte blogg.se som vanligt, jag blir så trött!

jag har bygt bo under min luva idag..


Kommentarer
Postat av: My

byggt heter det gumman :D

2010-02-16 @ 12:41:40
URL: http://myytran.blogg.se/
Postat av: Anja - Mamma till Mathilda

kommer bli kul :D

2010-02-17 @ 10:31:15
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0