Lean on me

Godmorgon snyggingar! Sitter i vardagsrummet och tar det helt lugnt, var i skolan en sväng förut och gjorde en sista liten grej och det gick hur bra som helst, kom hem vid halv tio och nu är det fyra veckor utan skola!! Kan ni förstå hur underbart att slippa gå till skolan på fyra veckor. Första veckan är det lov och dom andra tre veckorna har jag praktik! Idag är jag riktigt jävla lycklig ska ni veta! Så nu sitter jag och lyssnar på min favorit låt och känner bara hur tiden kommer ifatt mig!

Min älskling kommer hit sen också och ikväll blir det förmodligen att hitta på lite grejer. Kommer bli en underbar helg, nu hoppas jag bara på att det verkligen blir öland på lördag, för som sagt så ska vädret alltid förstöra, så vi kanske inte kommer över ölands bron, men vi får hoppas! Nu ska jag fortsätta må bra så hörs vi sen mina vänner. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0