Lean on me when you're not strong, I help you carry on!

NEVER HAVE REGRETS BECAUSE AT ONE POINT EVERYTHING YOU DID
WAS EXACTLY WHAT YOU WANTED TO DO!
Word! på det där säger jag bara, det där ska jag leva efter ;)

Vad gör ni såhär dags en igensnöad lördag mina läsare? Själv har jag bara legat i soffan och sovit i cirka en och en halv timma, sen vaknar jag upp när darin har sjungit hälften av sin låt på melodifestivalen, den var faktist riktigt bra! Finns inte så mycket att göra idag så ska väl bara ta det riktigt passivt.


Jag har verkligen fastnat för den här låten!!
varje gång jag lyssnar på den blir man som född på nytt! love it!! ♥


Så här skulle jag vilja ha Linköping just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0