Karma's only a bitch if you are ;)

AHOJ, ligger i sängen och tråkar som fan. Har vart borta vid macken och fyllt på mitt busskort så jag tar mig till skolan imorgon som jag egentligen inte vill. Har duschat och gjort mig fresh också, och jag hatar att mitt hår är blött och bara hänger, så jag flätade två fläter på vardera sida, ser lite ut som rasta fläter, känner mig lite som en gangster nu bara för det! Ska gå och smälla i mig en chokladboll nu som jag egentligen inte vill ha men ändå kommer äta för att det frestar mig en liten skvätt sissodär. bye bloggen ♥

förstår om ni inte fattar vad jag bubblar om. Men jag har tråkigt så jag skriver bara en massa skit som är väldigt oväsentligt men det är nice ändå. kommentera och kom med idéer om vad jag kan hitta på för nått. Snart klättrar jag på väggarna..

Lekte med camen för att fördriva tiden lite lätt.
osminkad och ful som stryk, men det handlar om att bjuda på sig själv ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0