it's inpossible

Hej bitches, har ni saknat mig? vet att jag inte skrivit mycket idag. Haha till och med min pojkvän klagar på mig om det, han tycker jag suger på att uppdatera, söt han är som läser min blogg (a) Iallafall så har vi just ätit kvällsmat och nu ska vi nog bara ta det lugnt och mysa. Andra avenyn är klockan nio också så blir att glo lite på det. Och som jag redan nämt ett antal gånger så längtar jag till helgen, det kommer bli mys och skitkul!




Tänkte göra en fet hiss till detta armband, som är i märket calvin klein! Så otroligt snyggt! vet dock inte vart man kan köpa det, och kostar säkert en förmögenhet med tanke på märket! Men har ni pengar och vet vart det finns så skulle jag slå till på detta direkt! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia sv:

Haha den lilla tiden jag är hemma så försöker jag pallra mig in på bloggen i promise! Fast det är fan tufft att jobba sju timmar varje dag med en halvtimmes rast :( Men bara två dagar kvar, håll ut! Sedan är det du som får slita ett tag :D <3

2010-02-17 @ 20:10:32
URL: http://heltandraperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0