cute stalker..(?)

Haha jag måste bara ta upp en sak här i bloggen. Och egentligen borde jag inte ens låta detta avskum få ett helt eget inlägg men efterssom att "den" här personen verkar vilja hålla på ett tag så kan jag säga vad jag vill säga en gång för alla ;) Det är så vansinnigt kul att den här personen sitter och kommenterar på nästan varje inlägg jag lägger in, och bara är så ironisk och leker trög. Tänk att den här personen är så otroligt intresserad av vad jag gör och vad jag lägger upp på bloggen att han/hon måste gå in flera gånger om dagen på min blogg och dessutom kommentera varje inlägg i princip!

Så tänkte bara förklara för er att om ni undrar vem denna "Jazmina" är som kommenterar mina inlägg så är det någon söt nolifer som älskar mitt liv och bara KAN inte ungå att klicka in på min blogg och kommentera! haha love it ;)

här har ni några exempel!


Kommentarer
Postat av: Anja - Mamma till Mathilda

haha :D bra stavning där på nyfiken! :))

2010-02-25 @ 07:55:49
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0