Kärleken övervinner allt!

Jag har kommit på en sak..Det finns verkligen ingenting som är finare än kärlek, inget som betyder mer än kärlek. Folk nu förtiden är så besatta av att man ska ha pengar och prylar och allt annat. Men vem vill leva ett liv fullt med pengar och allt annat men ingen kärlek? Det finns faktist dom som sätter pengar före kärlek. Och det är i mina ögon vansinnigt. Jag skulle kunna vara urfattig men ändå rik! Jag ser det på så sätt att även fast man är fattig så är man rik på kärlek!

Jag trodde aldrig jag kunde älska en person såhär mycket. - Jag älskar dig! Och det finns inget jag inte skulle göra för dig ♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

aw tilda då, jag älskar dig med :)<3

2010-02-25 @ 14:57:44
URL: http://mammasagernej.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sjukt fin text!:)<3

2010-02-26 @ 11:54:36
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: din älskling

du vet ju att jag älskar dig mer en mest hjärtat! jag kan inte leva utan dig för jag älskar dig mest av allt! vi föralltid!<3333333

2010-02-27 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0