Alla <3 dag!

hej sötnosar, nu sitter jag och älskling i sängen och äter chokladhjärtan. Som alla vet så är det ju alla hjärtans dag och när jag kom hem så låg det en ask med chokladhjärtan. Vi funderar på att fixa iordning oss snart och senare ikväll åka och äta någonstan och bara ha det mysigt. Idag är ju en dag då man ska visa extra mycket kärlek till den man verkligen älskar. Så jag tänkte visa extra mycket kärlek till mitt hjärta som är det bästa som finns. Hur ska ni fira alla hjärtans dag?

Jag hör av mig om ett tag när jag vet mer om dagen. Ha en jättebra dag idag, och visa kärlek alla därute. Det kan aldrig bli för mycket <3


Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: älskling <3

aww så sött du är älskling :) jag älskar dig mest av allt på hela jorden :) ja vi ska ha jätte mysigt ikväll :) älskar dig <3333

2010-02-14 @ 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0