ain't even half of what I'm feeling inside

Godmorgon, sitter i skolan just nu, var väldigt segt att gå upp imorse vill jag lova. Sov hos min älskling inatt så ville bara ligga kvar i sängen och sova med honom. Men efter mycket om och men tog jag mig upp och nu vill jag bara att tiden ska gå fort så jag får åka hem och ta det lugnt. Vet att det här inlägget kommer va väldigt tråkigt med tanke på att jag inte kommer lägga in någon rolig bild men har just nu rast på 10 min så blir mer bilder och roliga uppdateringar sen istället. Vi hörs om en liten stund, puss ♥

Min fina vän My ska fortsätta fixa lite på min blogg snart också. Så om det är lite konstigt när ni är här så vet ni varför, ska det bli fint så får man lida pin ;)


Kommentarer
Postat av: Kasta kissie, tilda <3

Hej tilda, ska bara säga att ja avgudat din blogg och ja undrar om jag får skicka idolbilder till dej. xoxo sara

2010-02-01 @ 10:24:37
Postat av: Carolina

sv:haha eller hur! Det hade vi,du skulle följt med fan! :)

2010-02-01 @ 11:11:19
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0