1 februari

tjoho, kom hem från stan för ett tag sen, jag skrev ju förut att jag skulle åka hem men riktigt så vart det inte, utan jag och My fastnade på stan så vi spontan shoppade lite, och sen kollade jag även på lite skor som jag förmodligen ska köpa en annan dag. My fixade även min blogg så den blev precis som jag ville ha den, ser ni vad fin den vart? ;) och allt detta tack vare My som är så duktig. Jag hade aldrig klarat av det själv. Nu väntar maten på mig..

Detta fick jag med mig hem från stan


Kommentarer
Postat av: Carolina

sV:nice! :) Tänkte väl att det var du på stan, försökte hälsa på dig men tror inte du såg mig :P

2010-02-01 @ 18:58:56
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0