It felt like being shot

Hej på er! Idag hade jag egentligen sovmorgon till halv elva men åkte till min matte coach som jag har kvart i nio, ganska duktigt tycker jag! Efter det hade vi hål så då åkte jag hem och hämtade mina träningskläder eftersom vi ska träna på gymmet på idrotten. Idag körde jag 30 minuter löpning på löpbandet i 10,5 km i timmen, efter det fokuserade jag mycket på att träna armarna och magen. Så känns gött nu faktist :) Nu har jag precis kommit hem och jag satte igång att laga Potatis, kyckling och en fresh sallad så pappa slipper stå med maten när han kommer hem sent från jobbet :D Vilken underbar dotter jag är! ;)

Imorgon blir det först jobb från halv nio till tre, efter det blir det en mysig kväll med Judith och Maria, antingen ska vi ha tacokväll hemma hos mig eller trevlig middag på steves eller något liknande! En mycket bra start på helgen faktist, men uppdaterar er mer imorgon om hur kvällen blir. Sweet kisses :D


It felt like being shot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0