Spåret!

Hallå allesammans! Jag har bestämt mig att jag ska försöka göra ett litet försök igen med bloggningen. Men mina villkor är då att min design ska ändras och göra det till en mer mogen och seriös outfit istället för allt rosa hit och dit. Det ska spegla min personlighet och jag har faktiskt växt upp och blivit mer mogen och iniativfull kvinna! :) Så min blogg är under ombyggnad nu några dagar tills min väninna får till den som jag vill.

Min dag var väldigt kort och hade bara en letkion, vilket var Turism & Resor. Nu är jag hemkommen och ska ge mig ut i spåret och fresha upp mig lite. Sen kommer älskling så får vi se vart eftermiddagen leder oss. Vi ses







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0