I try out a smile and I aim it at you

Tudilu, det var inte igår jag skrev här. Har funderat på om jag ska börja blogga nu till hösten igen, och fixa om bloggen till en mer mogen och intressant blogg. Men villkoret är isåfall att, ska jag börja blogga igen så ska jag göra det helhjärtat, och inte något halv slarv! Så ska tänka över saken. Tills vidare så får det komma något inlägg när jag känner för det. Kom just hem från spåret, och har tagit min dagliga joggingrunda, så nu ska jag börja fixa mig och sen åka och fira Jeppe som har fyllt 17! För er som inte hängt med i svängen så har jag färgat mitt hår mörkbrunt, tycker det är snyggt till hösten och brunt är trotts allt min naturliga hårfärg. Har tyvärr ingen bild på det ännu men det kommer väl någon dag. Ha en trevlig Lördag mina vänner.

Nu tänkte jag va snäll och tipsa om en skitbra ny låt by Ellie Goulding! njut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0