When I touch your body I feel I'm losing control.

tjooho. Sitter just nu och bara chillar med mina brudar i skolan. Jag har bestämt mig för att sluta äta onyttigt och ska bara äta nyttiga grejer, och inte äta massa annat slarv. Ska även börja springa också så är jag redo för beach 2010. Tänker inte se ut som en gädda på stranden iallafall ;)

Idag blir det först skola, sen vet jag inte riktigt, kanske blir en joggingtur. Älskling kommer ikväll också. Nu längtar jag bara till fredag då det är Valborg och det ska firas med vänner och min älskling. Vi hörs sen. Puss :D


Nyttighets-period, BANTA!!!

Kommentarer
Postat av: My

BANTA MY ASSSSSSS !!

2010-04-28 @ 12:24:20
URL: http://myytran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0