We can touch the sky <3

hej bebisar! Jag vet att det har varit en hemskt dålig uppis. Men jag har inte vart hemma på hela helgen och inte haft tid eller tillgång till dator. I fredags åkte jag, älskling, Albin, Carro, Fille, crippe och Andy ut till Kallvik och va där ett tag sen åkte jag och älskling hem till albin och så sov vi där. På lördagen åkte jag, marcus, albin och carro på slaka marknad och efter ett tag kom det lite fler folk sen åkte vi till ikano och då käka jag och carro på donken medans dom andra åt på max sen vart det fiske på kvällen. Så min helg har varit hel nice, och igår fiska vi också med lite folk. Nu är det bara en vecka kvar sen är det valborg och mys, så ser fram emot helgen, hoppas det är fint väder bara! Vi hörs mer ikväll nu ska jag fortsätta jobba. Pussis :D


Jag älskar dig ♥

Kallvik och fiske :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:jajjemen!:) & sjukt söt bild på er två och måste ju medge att det inte hade blivit en sån bra bild om jag inte va fotografen :D <3

2010-04-26 @ 11:17:33
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0