tell me, what the fuck am I suppose to do?

hali hallå! Nu sitter jag i skolan igen efter en dö nice helg! Har kommit på att jag är verkligen sjukt trött på skolan nu alltså, vill ha sommarlov! Men i vilket fall ska jag gå till tjugo i två idag och efter det träffa carro en kortis och sen hem till min kära mamma, som jag inte träffat på evigheter. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men sånt som märks. Jag har kommit på att jag måste sluta tänka så intensivt. Min hjärna går i 190 ibland när jag börjar tänka på saker. Nu ska jag fortsätta med arbetet i skolan. Vi hörs när jag kommer hem igen. Puss :)

Förövrigt har jag förälskat mig i denna låt under helgen!
Men alla älskar den visst inte lika mycket som mig och carro ;) haha



ge mig brännan!


Kommentarer
Postat av: Carolina

den här vår låt!:)<3

2010-04-19 @ 13:00:43
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0