we are so good togheter ♥

tjo fuckers! Sitter just för tillfället och bara slappar och lyssnar på världspolis såklart! Efter skolan skulle jag ha träffat carro en stund men det vart inte så för jag va tvungen att åka hem snabbt och hjälpa mamma med en grej. Efter ett tag kom Karin till mig och vi gick till ekh-skolan på nostalgi-runda. Det var faktist lite sorgligt att gå in i den skolan igen, alla minnen man har från den skolan bara flög förbi. Och vi hälsade på alla lärare och det kändes precis som jag skulle se alla mina tjejer på en bänk utanför spanska salen. Men dom tre åren är över och det är tre oförglömliga år som trotts allt jobbigt så var det underbart! Alla såg plötsligt så små ut när man kom in dit, typ som tiden hade stått stilla.

Vi bakade även kladdkaka som vart helt misslyckad men ändå jävligt god, var som att äta rinnande smet. Men det gick ner ändå :D


Kladdkaka ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det va tråkigt att du inte kunde komma förbi :( Men vi ses nog säkert imorgon? :) <3

2010-04-19 @ 19:23:45
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Karin

"God kladdkaka" "mm " så var den inte det! :ppPpPPpP

2010-04-19 @ 20:14:24
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0