They say that they don't see what you see in me.

hej bitches! Började min skoldag klockan halv nio så sitter just nu på arbetsmiljö&säkerhet och går igenom provfrågorna. Riktigt boring är det men vill bara få det överstökat. Igår efter att jag hade haft mitt muntliga nationella prov i engelska som jag även fick VG på ;) så åkte jag hem först och åt och duschade sen kom älskling, danell, albin och fille och hämta upp mig så åkte vi ut till gåra och fiskade och grilla korv. Det vart en mysig kväll! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag slutar halv fem så får se efter det. Vi hörs mer senare sötnosar. pussiluss :)


Vill verkligen ha tillbaka brännan ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0